ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността „ЧИСТАЧ” в Административен съд Ловеч - една щатна бройка
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ЛОВЕЧ
на основание Заповед на Председателя на съда,
ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността „ЧИСТАЧ”
в Административен съд Ловеч - една щатна бройка
- Кратко описание на длъжността: Приема, обработва, доставя и разнася поща, документи и материали. Изпраща, получава и описва съдебната поща съгласно изискванията. Разнася кореспонденцията на съда до определените адресати и получава обратната кореспонденция. Води разносна книга, съдържаща информация за движението на документи между Административен съд – Ловеч, други съдилища, прокуратурата и пощенските служби. Докладва на съдебния администратор за възникнали проблеми, свързани с разнасянето и получаването на кореспонденцията от съответния адресат или пощенска служба. Извършва редовно и качествено почистване, дезинфекция и проветряване на работните и санитарни помещения на съда, като използва предоставените му почистващи уреди, съоръжения и препарати по предназначение. При констатиране на повреден инвентар на съда незабавно уведомява административния секретар. Извършва почистване на прилежащите към сградата на съда площи, като се грижи за поддържането на цветята и декоративните растения. Сортира и изхвърля отпадъците и амбалажа на определените за целта места. Изпълнява и други задължения, възложени от административния ръководител и административния секретар.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността.
2.1. Минимални изисквания за заемане на длъжността: Да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; да е навършил пълнолетие; да не е поставен под запрещение; да не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; да не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително; да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; да не е съветник в общински съвет; да не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия; да не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище; да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.
2.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността:Да има завършено средно образование. Да има умения за работа в екип; комуникативност, експедитивност и конфиденциалност; организационни умения; умения, свързани с приемане, разнасяне и предаване на служебна документация; умения, свързани с ежедневното почистване, проветряване и дезинфекциране на помещенията в съда; умения за справяне в стресови ситуации. Да притежава нравствени и професионални качества, съответстващи на Етичния кодекс на съдебните служители.
При встъпването си в длъжност, съдебният служител е длъжен да подаде пред работодателя декларации по чл. 35 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- Минимален размер на основната месечна заплата – съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, стартовата заплата е МРЗ + 140 лв.
- Необходими документи за участие в конкурса:
- Писмено заявление (по образец) за участие в конкурса, към което се прилагат: подробна автобиография (по образец); декларация по чл. 162 от ЗСВ (по образец); декларация по чл. 340а, ал.1 от ЗСВ (по образец); декларация по чл. 340а, ал.2 от ЗСВ (по образец); декларация/съгласие за обработване на лични данни (по образец); копие от диплома за завършено средно образование – заверено от кандидата; свидетелство за съдимост, издадено да послужи пред Административен съд – Ловеч и актуално към датата на подаване на документите – оригинал;медицинско свидетелство за работа, актуално към датата на подаване на документите – оригинал; медицинско удостоверение от психиатрична болница по постоянен адрес, че не се води на отчет, актуално към датата на подаване на документите – оригинал; саморъчно заверени копия на документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка); други саморъчно заверени копия на свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност; нотариално заверено пълномощно, в случай че документите се подават чрез пълномощник – в оригинал.
При подаване на заявлението за участие в конкурса, лицето следва да представи и оригинал на саморъчно заверените копия на приложените документи, които след сверяване с представените копия, се връщат обратно на подателя.
Декларациите и документите по образец, както и длъжностната характеристика са на разположение в сградата на Административен съд – Ловеч, ул. „Търговска” № 40, ет. 3, ст. 3, Административен секретар, и са публикувани на интернет сайтa на съда - https://lovech-adms.justice.bg/.
- Начин на провеждане на конкурса:
- І етап – Допускане по документи;
- ІІ етап – Провеждане на събеседване с допуснатите до участие
кандидати. Денят и мястото на провеждането му се обявят на интернет- страницата на съда. Комисията провежда събеседване лично с всеки кандидат. Оценяването на кандидатите се извършва по утвърдена от председателя на съда Методика. Съставя се протокол с крайното класиране, който се представя на председателя на съда в 3-дневен срок от приключване на конкурса и се публикува на интернет-страницата на Административен съд - Ловеч ;
- Място и срок за подаване на документи:в сградата на Административен съд – Ловеч, ул. „Търговска” № 40, ет. 3, ст. 3, всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч.
срок: един месец от датата на публикуване на обявата във вестник. Ако последният ден от срока е неприсъствен, срокът изтича в първия следващ присъствен ден. Документите се подават лично или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно – оригинал).
- Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, образците на заявлението за участие в конкурса, декларациите, длъжностната характеристика и други съобщения във връзка с конкурса:
- интернет сайтa на Административен съд – Ловеч – https://lovech-adms.justice.bg/ в раздел „Пресцентър”, подраздел „Обяви и конкурси”.
- информационното табло, намиращо се в сградата на съда, ет. 1, до Регистратурата.
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. Лице за контакти и допълнителна информация: Административен секретар, тел.: 068/651 587.