C C C C A+ A A- X

ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността „ЧИСТАЧ” в Административен съд Ловеч - една щатна бройка

Дата на публикуване 19 декември 2024 Последна редакция 19 декември 2024 Кариери Отпечатай

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ЛОВЕЧ

на основание Заповед на Председателя на съда,

ОБЯВЯВА конкурс за заемане на длъжността „ЧИСТАЧ”

  в Административен съд Ловеч - една щатна бройка

  1. Кратко описание на длъжността: Приема, обработва, доставя и разнася поща, документи и материали. Изпраща, получава и описва съдебната поща съгласно изискванията. Разнася кореспонденцията на съда до определените адресати и получава обратната кореспонденция. Води разносна книга, съдържаща информация за движението на документи между Административен съд – Ловеч, други съдилища, прокуратурата и пощенските служби. Докладва на съдебния администратор за възникнали проблеми, свързани с разнасянето и получаването на кореспонденцията от съответния адресат или пощенска служба. Извършва редовно и качествено почистване, дезинфекция и проветряване на работните и санитарни помещения на съда, като използва предоставените му почистващи уреди, съоръжения и препарати по предназначение. При констатиране на повреден инвентар на съда незабавно уведомява административния секретар. Извършва почистване на прилежащите към сградата на съда площи, като се грижи за поддържането на цветята и декоративните растения. Сортира и изхвърля отпадъците и амбалажа на определените за целта места. Изпълнява и други задължения, възложени от административния ръководител и административния секретар. 
  2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността.

2.1. Минимални изисквания за заемане на длъжността: Да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; да е навършил пълнолетие; да не е поставен под запрещение; да не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; да не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително; да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; да не е съветник в общински съвет; да не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия; да не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище; да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.

2.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността:Да има завършено средно образование. Да има умения за работа в екип; комуникативност, експедитивност и конфиденциалност; организационни умения; умения, свързани с приемане, разнасяне и предаване на служебна документация; умения, свързани с ежедневното почистване, проветряване и дезинфекциране на помещенията в съда; умения за справяне в стресови ситуации. Да притежава нравствени и професионални качества, съответстващи на Етичния кодекс на съдебните служители.

При встъпването си в длъжност, съдебният служител е длъжен да подаде пред работодателя декларации по чл. 35 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

  1. Минимален размер на основната месечна заплата – съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, стартовата заплата е МРЗ + 140 лв.
  2. Необходими документи за участие в конкурса:
  • Писмено заявление (по образец) за участие в конкурса, към което се прилагат: подробна автобиография (по образец); декларация по чл. 162 от ЗСВ (по образец); декларация по чл. 340а, ал.1 от ЗСВ (по образец); декларация по чл. 340а, ал.2 от ЗСВ (по образец); декларация/съгласие за обработване на лични данни (по образец); копие от диплома за завършено средно образование – заверено от кандидата; свидетелство за съдимост, издадено да послужи пред Административен съд – Ловеч и актуално към датата на подаване на документите – оригинал;медицинско свидетелство за работа, актуално към датата на подаване на документите – оригинал; медицинско удостоверение от психиатрична болница по постоянен адрес, че не се води на отчет, актуално към датата на подаване на документите – оригинал; саморъчно заверени копия на документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка); други саморъчно заверени копия на свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност; нотариално заверено  пълномощно,  в  случай  че документите  се  подават  чрез  пълномощник  –  в  оригинал.

При подаване на заявлението за участие в конкурса, лицето следва да представи и оригинал на саморъчно заверените копия на приложените документи, които след сверяване с представените копия, се връщат обратно на подателя.

Декларациите и документите по образец, както и длъжностната характеристика са на разположение в сградата на Административен съд – Ловеч, ул. „Търговска” № 40, ет. 3, ст. 3, Административен секретар, и са публикувани на интернет сайтa на съда - https://lovech-adms.justice.bg/.

  1. Начин на провеждане на конкурса:
  • І етап – Допускане по документи;
  • ІІ етап Провеждане на събеседване с допуснатите до участие

 кандидати. Денят и мястото на провеждането му се обявят на интернет- страницата на съда. Комисията провежда събеседване лично с всеки кандидат. Оценяването на кандидатите се извършва по утвърдена от председателя на съда Методика. Съставя се протокол с крайното класиране, който се представя на председателя на съда в 3-дневен срок от приключване на конкурса и се публикува на интернет-страницата на Административен съд - Ловеч ;

  1. Място и срок за подаване на документи:в сградата на Административен съд – Ловеч, ул. „Търговска” № 40, ет. 3, ст. 3, всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч.

срок: един месец от датата на публикуване на обявата във вестник. Ако последният ден от срока е неприсъствен, срокът изтича в първия следващ присъствен ден. Документите се подават лично или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно – оригинал).

  1. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, образците на заявлението  за  участие  в  конкурса,  декларациите,  длъжностната  характеристика и други съобщения във връзка с конкурса:

- интернет сайтa на Административен съд – Ловеч – https://lovech-adms.justice.bg/ в раздел „Пресцентър”, подраздел „Обяви и конкурси”.

- информационното табло, намиращо се в сградата на съда, ет. 1, до Регистратурата.

Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие  в конкурса. Лице за контакти и допълнителна информация: Административен секретар, тел.: 068/651 587.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация